Forum forum klanu hb z serwera dune l2

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Siege od podstaw

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum klanu hb z serwera dune l2 Strona Główna -> Sprawy klanowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mordimer
Administrator



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa

PostWysłany: Pon 23:07, 09 Sty 2006    Temat postu: Siege od podstaw

tym co nie mieli okazji uczestniczyc jeszcze w zadnym oblezeniu, lub uczestniczyli niezbyt wiedzac o co chodzi postaram sie conieco przyblizyc ten temat

jak przystalo na porzadne oblezenie konflikt ogolnie tyczy obroncow i atakujacych
gdyby ktos sie nie domyslil, obroncy bronia zamku przed najezdzca podczas gdy atakujacy maja za zadanie dostac sie do srodka i objac zamek w posiadanie Wink

od teraz przedstawie na czym rzecz polega w zaleznosci po ktorej stronie sie znajdziemy

STRONA ATAKUJACA:
gdy rozpocznie sie czas oblezenia wszyscy lidedrzy klanow bioracych udzial w siege'u przywoluja flagi (jest to specalny skill zdobywany przez lidera klanu na 4 levelu), zadaniem klanowiczy jest oslanianie go w tym momencie gdyz nie jest mobilny i latwo oponent moze go w tej chwili ukatrupic (scrolle oraz czary resurekcji nie dzialaja wiec grozi to dluga wedrowka powrotna, gdyz po kazdym zgonie jestesmy teleportowani 2 miasta dalej)

od momentu postawienia flagi po smierci respawujemy sie pod flaga oszczedzajac sobie tym samym dluugiej pieszej wycieczki (teleport do miasta, ktorego zamek jest oblegany nie dziala)

jesli walczymy raem z ally i innymi zaprzyjaznionymi klanami warto rozstawic flagi blisko siebie gdyz to ulatwia ich obrone (tak tak, przeciwnik moze nam flagi niszczyc Razz)

mamy flage, wiec mozemy ruszac do boju. w tym miejscu przydaje sie warsmith, ktory moze przyzwac golema niszczacego bramy zamku znacznie skuteczniej niz horda wojownikow z orezem. utrzymanie takowego jest jednak kosztowne (chociaz raczej nie powinnismy miec z tym problemu)

po sforsowaniu bramy raczej nie warto wbijac sie do srodka 'na rympal', gdyz na galeriach zawsze stoi masa magow a za zakretem tabuny tankow
warto sie przegrupowac i natrzec w nieco zorganizowanym szyku
nawet jesli juz uda nam sie przedrzec na wewnetrzny dziedziniec nie mozemy popasc w samozachwyt i osiadac na laurach- teraz naszym zadaniem jest niszczenie krysztalow w basztach na murach Exclamation

odpowiedzialne sa one za respawn guardow jak i tempo respawna obroncow
w czasie gdy ekipy lataja niszczyc krysztaly inna grupa powinna pilnowac miejsca teleportu z zamku na dziedziniec, gdzie z pewnoscia beda pojawiac sie sily wroga

nastepnym etapem jest sforsowanie drugiej bramy wiodacej juz do srodka zamku

w srodku lekko mowiac jest hardkor, gdyz jest masa zakamarkow i galeryjek z ktorych przeciwnik moze zdrowo ostrzeliwac, ale z reguly jesli poprzednie etapy zostaly dopelnione to tu juz przeciwnik jest na niemal przegranej pozycji

ostatnim elementem prowadzacym do zdobycia zamku jest uzycie przez lidera kolejengo specjalnego skilla zwanego 'seal of the ruler'.
jesli zdola dokonczyc rzucanie tego 'czaru' zamek przechodzi w jego wladanie

teraz jedynie pozostaje utrzymac zamek do zakonczenia sie czasu oblezenia. Smile


OBRONA:
no coz, malo tu roboty
po smierci gracz pojawia sie w slecjalnej salce w podziemiach z ktorej nie ma wyjscia, co jakis czas nastepuje teleport do sali tronowej zamku

aby skutecznie sie bronic trzeba sprawnie zajac pozycje na wiezach, murach i innych newralgicznych punktach (np za zakretem za brama itp)

aby nieco urozmaicic i byc moze przechylic szale zwyciestwa na nasza strone mozna zrobic wypad partyzancki celem zniszczenia flag najezdzcow

na tylach zamku jest wysjcie prowadzace do fosy, ktoredy mozna wydostac sie na zewnatrz nie otwierajac bramy (niestety czesto sprytni przeciwnicy rozstawiaja tam swoich lucznikow probujac uniemozliwic
wyjscie obrnocow

gdy brama padnie, nalezy bronic wiez, gdyz jak pamietacie, im wiecej krysztalow padnie tym wolniej bedzie nastepowalo wypuszczanie nas z 'podziemnej komnatki'



p.s.
pisalem to w oparciu o wlasnie doswiadczenia, ktore wynioslem jeszcze z czasow C1, kiedy to jako HB zdobywalismy zamki na innym serwie

jesli cos sie znacznie zmienilo, a ja tym samym nieswiadomie podalem bledne informacje to raczcie skorygowac

p.p.s.
jestem troche zmeczony i moglem o czyms zapomniec, w tym przypadku raczcie skorygowac

p.p.p.s.
jak kiedys sie zmobiliuje to moze zrobie zdjecie lotnicze zamku (jesli mi sie zmiesci w ekranie Razz) i naniose wszelkie wazne punkty

p.p.p.p.s.
piszcie tutaj tylko z jakimis pytaniami lub informacjami na temat, w przeciwnym razie to ja 'racze skorygowac' Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sperma
spammer



Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: P O Z N A N

PostWysłany: Śro 10:15, 11 Sty 2006    Temat postu:

1--Ile trwa oblężenie zamku?
2--Duże ma się lagi ?
3--Skoro łucznicy są tacy ważni czemu mamy tylko 2?
4--Ile %% tarci się jak sie zginie?
5--Rozumiem że nie można niczego spuścić?
6--Będzimy podzieleni na grupy z liderami podczas ataku/obrony?
7--Uważacie ze mamy szanse jakieś zdobyć ten zamek chyba 15.01 ?
8--Skoro idziemy w ally i z innymi jeszce klanami to kogo będzie zamek?
9--To pytanie wiąże siez 8.Który CL będzie latał an wyrnie?
10--Działają wyrny?^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mordimer
Administrator



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 14:00, 11 Sty 2006    Temat postu:

- oblezenie trwa 2 godziny
- lagi raczej sa duze, i im wiecej ludzi ty oczywiscie wieksze, polecane wiec minimalne ustawienia na czas siege'a
- bo trudno o bezklanowych na odpowiednim poziomie
- tak jak w czasie wojny traci sie 1%
- to juz wedle woli, jakie party sie zalozy taka bedzie ekipa
- to zalezy ktos sie zapisze i jak licznie stawi (uwazam ze raczej nikle jesli inne koalki beda pretendowac do zdobycia zamku, jesli zamek nie bylby broniony i nie byloby konkurencji do jego zdobycia to w pol godziny mozna go zajac)
- to zalezy co sie wczesniej ustawi wewnatrz ally
- ten ktorego klan jest wlascicielem zamku
- nie dzialaja Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sperma
spammer



Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: P O Z N A N

PostWysłany: Śro 14:31, 11 Sty 2006    Temat postu:

aha fajnie dzięki ze ładnie odpowiedziałeś na all pytania^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum klanu hb z serwera dune l2 Strona Główna -> Sprawy klanowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin